Máte konkrétní požadavek na objednávku a nechcete se zdržovat s vyhledáváním či Vaší registrací?

Nenašli jste Vámi hledané zboží?

Jste v situaci že během nákupu v našem e-shopu nevíte jak dál?


Nabízíme Vám možnost zatelefonovat naší operátorce, která Vám pomůže požadavek vyřešit.

Naše operátorka je tu pro Vás v pracovní dny od 8.00hod – 15.00hod

Telefon: +420 585 347 088

Mobil: +420 739 940 082

Pokud mimo pracovní dobu zašlete svůj požadavek na info@javidis.cz, odpovíme Vám v nejkratším možném termínu.

Zavřít
P
o
m
o
c

1) Dodací podmínky

Při potvrzování objednávky nabízená volba způsobu dodání a platby objednaného zboží je odvislá od finančního objemu Vaší objednávky. Podle uvedení požadavku Vám bude zboží expedováno co možná v nejkratším termínu, zboží skladem expedujeme do dvou dnů, ostatní do týdne.

Osobní odběry objednaného zboží jsou možné po potvrzení dostupnosti zboží na našem skladu, odeslané na Vámi uvedený e-mail.

Při rozdělené expedici Vaší objednávky, u které je účtován expediční poplatek, bude tento poplatek účtován jen na první z dílčích dodávek. Druhá část objednávky bude v tomto případě doručena bez účtování expedičních nákladů.

Veškeré Vámi objednané zboží, které není v okamžik objednání na skladu našem či vydavatele-výrobce, vedeme v evidenci a dodáme ihned po naskladnění. V případě, že dodání některých z objednávaných položek předpokládáme delší než 14dnů, o této skutečnosti Vás budeme informovat telefonicky či e-mailem.

Pokud jste si zvolili úhradu zálohovou fakturou, bude Vám zboží expedováno ihned po její úhradě.

2) Odstoupení od kupní smlouvy

V souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku má zákazník, který nenakupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží při zásilkové formě prodeje. V případě, že se rozhodnete zboží vrátit, můžete tak učinit dvěma způsoby:

  • 1. Zasláním na naši adresu společně s dokladem o nákupu - částka Vám bude vrácena poštovní poukázkou či převodem na Váš účet ihned po obdržení a kontrole vráceného zboží. !! NEZASÍLEJTE ZBOŽÍ NA DOBÍRKU !!
  • 2. V případě osobního vrácení na náš expediční sklad, částka za vrácené zboží Vám bude vyplacena v hotovosti či převedena na Váš účet.

V případě že k zásilce byl účtován expediční poplatek, bude vrácená částka ponížena o částku rovno tomuto poplatku.

!!! VEŠKERÉ VRÁCENÉ ZBOŽÍ MUSÍ BÝT V NEPOŠKOZENÉM STAVU, V PŘÍPADĚ CD, DVD, I-TOOLS, ČI SAD KNIHY S CD-ROMEM, NEROZBALENÉ Z ORIGINÁLNÍHO OBALU!!!

U našich stálých obchodních partnerů veškeré vrácené či reklamované zboží řešíme osobními odběry našimi zástupci přímo u zákazníka.

3) Reklamace

Pro vyřízení reklamace zašlete prosím vadné zboží na naši adresu, společně s kopií nákupního dokladu / faktury a popisem výrobní vady – chybotisku, vazby, zpřeházených listů….a obratem Vám bude dodáno zboží bezvadné. V případě dlouhodobější nedostupnosti reklamovaného zboží, Vám bude zaslána finanční náhrada rovna nákupní ceně tohoto zboží.

4) Zpracování a ochrana osobních údajů

Uživatel svou registrací dává svolení ke zpracování osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Provozovatel webového obchodu www.javidis.cz se zavazuje:

  • Že nebude svěřená data zákazníka poskytovat nebo prodávat jakékoliv třetí straně
  • Že nepoužije svěřená osobní data zákazníka pro komerční nabídku nesouvisející s nabídkou výše uvedeného obchodu
  • Že v případě přání zákazníka vymaže jeho osobní data ze své databáze – tato možnost se nabízí po přihlášení u editace profilu v kartě zákazníka. Pokud zvolíte vymazat profil, veškeré údaje týkající se Vaší osoby budou ze systému odstraněny.

Máte dotaz? Neváhejte nás kontaktovat zde.